Marketing je dejavnost, ki zaposluje ogromno ljudi

Kadar koli pregledamo ponudbo zaposlitvenih oglasov, nam je jasno, da obstaja izjemno veliko in konstantno povpraševanje po kvalitetnih tržnikih. Vsako podjetje namreč močno vlaga v svoj marketing in si seveda želi čim boljšega kadra v tem segmentu. Trženje je panoga, ki privlači mnoge ljudi. Dober tržnik je namreč lahko tudi nekdo, ki nima formalne izobrazbe na tem področju. Z dobro mero iznajdljivosti in socialnih veščin lahko v marketingu doživimo veliko kariernih uspehov. Za delovna mesta tržnikov se velikokrat išče osebe z najrazličnejšimi ozadji. V veliko primerih gre torej za odprt tip tip oglasov, na katere se lahko prijavi vsak, tudi oseba, ki nima formalnih izkušenj ali izobrazbe s tega področja. Ogromno je namreč študentov, ki so zaključili študij marketinga in nimajo delovnih izkušenj, na drugi strani pa obstaja cela vrsta ljudi, ki že celo življenje delajo v marketingu, ne da bi imeli formalno izobrazbo. Diploma iz marketinga torej zaposlovalcem ne pomeni veliko. Mnogi iščejo predvsem kadar, ki ustreza določenim osebnostnim značilnostim, ki so ključne za marketing.

Podjetje, ki išče sodelavca za delo v marketingu, namreč pogosto išče komunikativnega in prepričljivega človeka, ki je obenem še ustvarjalen in učinkovit. Dober tržnik ima v sebi neko karizmo, ki je še posebej pomembna pri trženju ena na ena – torej v živo. Komunikativnost in iznajdljivost sta še posebej pomembni pri telefonskem marketingu, ki je ena najzahtevnejših oblik trženja.

Sodelavci za marketing oziroma trženje običajno ne sodelujejo pri trženjih strategijah podjetij. Pri tem je zaposlen drug kader, ki se ukvarja s pripravo analiz in strategij. Tržniki običajno iščejo potencialne stranke ali delajo z bazo že obstoječih strank. Po navadi jih kontaktirajo prek elektronske pošte ali telefona ter se z zainteresiranimi nato dogovorijo za sestanek. Če poslujejo s fizičnimi osebami, pa jih v veliko primerih skušajo prepričati v nakup že prek telefona ali prek digitalne marketinške kampanje.