Za nami je teden, ko smo prvič preizkusili ali je sms poštar res učinkovito orodje za prodajo. Naredili smo dve marketinški kampanji, in sicer za dva različna produkta, ki sta bila zelo podobna, le da je bil eden boljši in dražji, drugi pa slabši in cenejši.
S tem smo želeli preveriti, kateri produkt se bo bolje prodajal, da se bomo lahko tudi z naprej lažje odločali pri podobnih produktih, katerega izbrati. Kontakte smo razdelili na dva dela, ker nismo želeli, da bi že takoj na začetku novih marketinških pristopov pretiravali z oglaševanjem. Pa tudi če bi vsem poslali obe ponudbi, bi lahko kupce le zmedli in bi bilo lahko posledično manj nakupov. Še dobro, da ima sms poštar tako zelo dobro urejeno in smo lahko vse kontakte enostavno razdelili v dve kampanji. Vse, kar je sledilo po tem, je bilo, da smo pritisnili zmagoslavni: »Pošlji« in počakali na rezultate. Upanje na pozitiven rezultat je bilo zelo veliko.
Kampanje je sms poštar poslal v ponedeljek in rezultate smo spremljali vsak dan. Naročila so se izvajala preko spletne strani, saj je bila v sporočilu direktna povezava do izdelka. Vseeno nas je pa zanimalo, ali se bo kaj zgodilo ali ne. Do srede smo opazili, da je bilo kreiranih zelo veliko nakupov, ki jih je spodbudil sms poštar z našo kampanjo. Kar pomeni, da bomo lahko ta pristop uporabljali še naprej. Strošek kampanje je bil več kot pokrit in ne le, da smo bili malo v plus, temveč kar veliko. Naša baza sms kontaktov namreč šteje skoraj deset tisoč kontaktov ampak nismo želeli že takoj na začetku narediti test na tako veliko število, ker nismo vedeli, kakšen bo rezultat. Sedaj pa, ko vidimo, da je pozitiven po poslanih približno tisoč sporočil, vemo, da lahko naslednji mesec naredimo večji obseg in lahko sms poštar pošlje oglas na vseh deset tisoč sporočil.